FALL IN LOVE WITH ONE DIRECTION "ZAYN MALIK"


Monday 25 August 2014

I am

Im a blogger and im swag. Banyak sangat benda. Banyak. Serius aku tk pernah hadapi benda benda macam ni. Aku hanya boleh tulis dekat blog ni je. Nk luahkan dekat orang respon dia "Be strong "Sabar yaa". They was never understand my feelings. Aku tk faham kenapa aku yang harus jadi mangsa semua ni. Mungkin ada hikmah di sebalik semua ni. Cuma lambat atau cepat je. Aku tk pernah mintak pun nk jai mcamni. Insyaallah aku akan dapat yang lebih baik dari dia. Cuma perlu berdoa je. Sayang yang keluar dari mulut tk cukup kalau tkde bukti. Aku bosan. Terlalu bosan. Sayang pun dh makin hilang. Tapi bila hilang dia rasa rindu sangat dekat dia. Its okay. My future husband more better tha him.

Menulis dekat blog tk sama macam cerita dekat orang. Bila nk cerita dekat orang banyak yang nk diceritakan tapi sikit je yang keluar. Biasa dah. Bukannya janggal lagi. Bila tulis dekat blog ni rasanya mcam semua terluah. Bukannya nk cari publisiti murahan cuma tk tahu nk luahkan dekat siapa. Kawan tu adalah tapi diorang semua ada masalah masing masing. Tkkan nk settlekan masalah aku je kan. Aku tknak susahkan orang lain. Nanti orang ungkit susah nanti. Setiap insan di dalam dunia ni semua ada orang yang paling dia sayang selain family and kawan. Mesti pakwe kan. Siapa lagi.

Pakwe ni macam buaya tauu. Benci untuk haters. Hell for you.

No comments:

Post a Comment